נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 26 באוקטובר 2015

26 Oct

האינטרנט חזר. מסתבר שזה היה עינין של הגדרה מצד נותני התשתית. לא היה קו אינטרנט בערב של 25 אוקטובר כאשר הייתי צריך לפרסם ראיות של עינויים אכזריים במיוחד. וגם בגלל הלילה בו חזרו מפעילי ציוד קרינה על אותה מתכונת העינויים.
אני מאמין שמדובר בחבלה מכוונת כדי שלא תיהיה לנו אפשרות לפרסם ראיות. הקו אינטרנט חזר בדיוק אחרי שפתרתי הסדר תחליפי לאינטרנט בזמן שקו האינטרנט הראשי בבית לא עובד.


חוץ מניסיונות רצח המרובים של אבא שלי על ידי גרימת דום נשימה סדרתי, מפעילי ציוד קרינה תקפו את ההורים שלי פעמיים בלילה על ידי מתקן קרינה ניוטרונים.
אותי מפעילי ציוד קרינה עינו בלילה באותה מתכונת כמו אתמול, החזיקו אותי בסטרס כדי שלא יוכל לישון - זה עינויי מניעת שינה ובישלו לי רגליים על מנת לוודא שהקורבן המותש לא יוכל להרדם בכל מקרה.

The internet has returned. The problem was on the internet line from the infrastructure provider side.We had no internet line at evening of 25 Oct when I had to publish evidence about exceptionally cruel tortures. And also because operators repeated on same torture program last night too.
I'm sure that it was a sabotage so we will not be able to publish evidence. The internet line returned right after I figured out backup solution when the main line is not available.

Additionally to assassination attempts of my father with serial apnea, operators attacked my parents twice with neutron radiation device.
Operators tortured me at night like on the previous night, they held me in stress so I will not be able to sleep - it is sleep deprivation torture and cooked my legs to make sure that I'll not fall to sleep because of exhaustion.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה