נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שבת, 5 בספטמבר 2015

31 Aug

לאחר שחשפנו את הרשלנות של מפעילי ציוד קרינה שעלתה בחיים של אנשים תמימים, אחת מבנות משפחת החשודים (החשודה כמפעילת קרינה האכזרית ביותר כרגע) נקראה למקום כלשהו על ידי אנשים שבאו לקחת אותה. בעקבות זאת באה פעילות נקמה אכזרית במיוחד נגד משפחתי, הסיבה שמפעילי ציוד קרינה כועסים שמבקרים על עבודתם, בהיותם סדיסטים מניאקליים שלא ניתן לשלוט בהם.

כך במשך כל הלילה מפעילי ציוד קרינה עינו אותי על ידי מניעת שינה, הם הפעילו מתקן שהחזיק אותי בסטרס ולא יכולתי להרדם. בהמשך הלילה כאשר נתנו לי להרדם, הסיבה הייתה שהם רצו להתנקש בחיי על ידי תקיפה של הלב שלי. כאשר נרדמתי, הם השתמשו במתקן רב עוצמה ומעבר לתקיפה של הלב, הרגשתי שדרך היד הלא מכוסה שלי כאילו חודרות אלפי מחטים קטנים. הם רצו לגמור אותי בלילה, אם לא בלילה אז על ידי עינוי מניעת שינה רצו שאהרג בזמן נהיגה בגלל העייפות (זו רשלנות נוספת של מפעילי ציוד קרינה שעלולה לעלות בחיי אנשים תמימים אקראיים).

את ההורים שלי מפעילי ציוד קרינה עינו באכזריו בלתי אנושית, את אמא בישלו במשך כל הלילה, בקליפ המצורף אפשר לשמוע איך אמא שלי נוהמת מכאבים ואפילו קוראית תוך כדי שינה לאמא שלה (היא אומרת "מאמא"). לאבא בישלו אשכים (אחת ממפעילות ציוד קרינה היא סוטה מין וזה חותם העינויים הייחודי שלה).

After we revealed the negligence of radiation equipment operator which cost life of innocent people, one of suspected family members (suspected as currently most cruel radiation equipment operator) was called to some place by people who came to collect her. Following this event, extremely cruel revenge came to our family because radiation equipment operators were upset that their work was controlled, as maniacal sadists it is impossible to control them.

Following these events, I was tortured by sleep deprivation for a whole night, operators used device which held me in stress and did not allow to sleep, the reason that they planned assassination attempt on me by attacking my hearth. When I finally took a sleep, they used high power device to attack my hearth, also on not covered arm I had sensation like thousands of needles are penetrating my hand. They tried to finish my life at night,  if not at night, then they wanted me to get killed on drive because of fatigue (this is another negligence of them, because I could take with me random innocent people).

My parents were been violently tortured all the night with inhuman cruelty, operators cooked my mother all the night, in the attached clip you can hear my mother moaning because of pain and also calling her mother (she says "mama"). They cooked my father's groin (one of operators is sexual deviant and it is her unique torture signature).

video

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה