נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

שני רכבים כדי לעקוב אחרי נכה חסר אונים - Two cars for tracking helpless disabled person

בלילה וודו מניאקים ניסו לרצוח את אבא שלי על ידי שיבוש קצב הלב ובישלו לו ראש לי הם בישלו ראש על ידי מתקן שגורם לרעש חזק מאוד באוזניים.

במהלך היום מחוץ לבית שני רכבים של השירותים החשאיים עקבו אחרי רכב של הורים שלי. כאשר הורים שלי הגיעו למקום בו הם ישהו הרבה זמן, רכבים עוקבים עזבו את ההורים שלי ונסעו. ככל הניראה הם רצו לוודא שיהיה להם זמן לבצע פעילות כלשהי בדירה שלנו.

At night voodoo maniacs attempted to murder my father with hearth rate disruption device and cooked his head. They also cooked my head with device that causes severe ringing in ears.

During daytime when my parents were outside of our home on drive two secret services vehicles tracked them. When my parents enter to place where they should stay longer, trace cars left. Probably they wanted to make sure that they have time for activity in our apartment.

תקיפות גמא מאתמול - Yesterday's gamma attacks





תקיפות גמא מהיום (לא כולן פורסמו עדיין) - Gamma attacks from today, not all published yet


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה