נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

טרוריסטים רוצחים אותנו - Terrorists are murdering us

כמו בכל לילה השבוע, גם הלילה וודו מניאקים (טרוריסטים גרעיניים עם דם על הידיים) עינו באכזריות את בני משפחתי ואותי עינו על ידי מניעת שינה בשיטה ייחודית (על ידי תקיפות גמא). הם השתמשו במתקן שגורם לויברצייה מגד שני ההורים שלי, בישלו לאבא שלי ראש ואיברים הפנימיים. אותי תקפו 4 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא ואת ההורים שלי פעם אחת.
מטרת תקיפות גמא מעבר להשלכות לטווח ארוך הייתה עינויי מניעת שינה, הם ממשיכים לעבור על טריגר המוות שלי על מנת שאהרג בתאונת דרכים (כתוצאה מעייפות בגלל היעדר שינה).
בלילה שוב עבד בחור מקבוצת תגבור בדירת וודו מניאקים.
Like every night this week, this nigh voodoo maniacs (nuclear terrorists with blood on their hands) tortured violently all members of my family, and I was tortured with unique methods of sleep deprivation with gamma attacks. They used device that causes vibration against my both parents, cooked my father's internal organs and head. They attacked me 4 times with gamma radiation device and once my parents.
The purpose of gamma attacks additionally to results or longer run was sleep deprivation torture, they continue working on my death trigger so I'll get killed in road accident (because of fatigue caused by sleep deprivation).
In voodoo maniacs apartment again worked guy from reinforcement team.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה