נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

שקט לקראת הבחירות - Silence before elections

טרוריסטים שעובדים עבור השירותים החשאיים בדירה מעלינו מענים אותי באכזריות על ידי מתקן מבוסס על גלי קול. הם שמו מתקן הזה לעבוד באופן קבוע מעל המיטה שלי כדי להחזיק אותי בסטרס ולענות אותי על ידי מניעת שינה. שירותים החשאיים הוראו להם בשקט לרצוח אותי על ידי טריגר המוות (הם רוצים שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות).
לכן אני חייב לפרסם כתבה שהמתינה להזדמנות מיוחדת וחושפת אמת על תמונה המלאה מאחורי כל מה שקורה. היום יום בחירות לרשות המקומית, לכן מפעילי ציוד קרינה השקיטו מעט את הפעילות שלהם כדי למנוע רעש פוליטי, אבל למרות זאת לא היה להם סובלנות להמתין עוד יום אחד.
בלילה בדירה של שכנים החשודים עובדים מפעילי ציוד קרינה מדירה חיצוניים מקבוצת התגבור, כאשר שכנים החשודים כבר מספר ימים לא מבקרים בדירתם.
Terrorists working for secret services in apartment above our torturing me violently with sonic wave device. They put this device to constant operation above my bed to hold me in stress and torture me with sleep deprivation. Secret services ordered them to murder me silently with death trigger (that want me to get killed on drive because of fatigue).
Therefore, I'm forced to post article which is waiting for long time for a special event and reveals the truth behind everything what is happening.
Today is day of municipal elections, radiation equipment operators silenced their operation for few days to avoid political noise, however they did not have patience to wait one more day.
This night in the suspected apartment working team of operators from the reinforcement team, while suspected neighbors did not visit their apartment couple days.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה