נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

סיבה לחלק מתאונות דרכים עינויי מניעת שינה של הנהגים - At least some of traffic hits caused by sleep deprivation tortures against the driver

בלילה וודו מניאקים (טרוריסטים גרעיניים) עבדו על טריגר המוות שלי על מנת שאני אהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות. הם תקפו אותי בלילה פעמים רבות על ידי מתקן קרינה גמא כדי למנוע ממני שינה, שימוש במתקן קרינה גמא כדי לעמות על ידי מניעת שינה זה עינויי ייחודי שאפשר למצוא רק אצלינו בבית. כאן אני מביא ראיות לתקיפות גמא שצריכות להחשב כניסיון ממשי לרצוח אותי מיידית. וודו מניאקים מוכנים לרצוח אותנו בכל הזדמנות, אני יודע אם אכבה מד קרינה גמא כדי לישון - אקבל מנת קרינה קטלנית. הם כל פעם מנסים ליראות אם יש מכשיר מדידה כדי לתת את המכה הסופית ובינתיים במכות קרינה מענים אותנו על ידי מניעת שינה וגורמים נזק בלתי הפיך לבריאות.
בימים האחרונים אני רואה הרבה תאונות דרכים שנהג לא שם לב ונכנס ברכב מלפניו, אני מניח שלפחות חלק מאותן תאונות נגרמו כתוצאה מעינוי מניעת שינה שנהג לא היה מודע אליו. במצב של עייפות כרונית נוצר מצב של מיקרו הרדמויות למספר שניות בהן הנהג מאבד הכרה.
Last night voodoo maniacs (nuclear terrorists) worked on my death trigger so I'll get killed on drive because of fatigue. They attacked me multiple times at night with gamma radiation device to deprive me from sleep, gamma radiation device as sleep deprivation torture instrument is unique at our home. Here I provide evidence of gamma attacks that shall be considered as instant murder attempt. Voodoo maniacs ready every moment to commit the final strike and murder us, if I'll turn of radiation meter I'll get lethal dose. Every time they test to see if we have radiation meters with us so they could give that final strike, and meanwhile they are torturing us with small doses causing irreversible health damage and depriving us from sleep.
Last few days I see many traffic hits caused by driver that did not pay attention and hit a vehicle that was before him, I assume that at least some of these accidents caused by sleep deprivation tortures that driver was even not aware. Chronic sleep deprivation causes fatigue when driver falls into micro sleeps and looses for few seconds his conscience.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה