נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

מה גורם לוודו מניאקים הנאה - How voodoo maniacs enjoy

טרוריסטים גרעיניים עינו אותי במשך כל הלילה עם מתקן שגורם לויברצייה של רגליים. המטרה שלהם ליצור טריגר המוות, הם רצו שאני יהרג בנסיעה ארוכה כתוצאה מעייפות. זה ניסיון לרצוח אותי של ממש.
הם עינו באכזריות את אבא שלי, בישלו לו ראש. בלילה עבדה אחת מבנות משפחת החשודים בלילה היא סוטה מין והיא בישלה לי אשכים - זאת הדרך שלה לקבל סיפוק מיני.
בנוסף בלילה הם תקפו אותנו 4 פעמים עם מתקן קרינה גמא.
אלו לא היו כל העינויים, הם הפעילו מתקן שגורם לרעש חזק מאוד באוזניים, אחרי ששמעתי את הצעדים שלהם מעל המיטה שלי הרעש התחזק.
Nuclear terrorists tortured me all the night with device that causes vibration of legs. Their goal was to create death trigger so I'll get killer on long drive because of fatigue. It is real murder attempt.
They tortured violently my father and cooked his head. At this night worked member of suspected family, she is sexual deviant and she cooked my groin, this is how she sexually satisfies herself.
Additionally they attacked us 4 times at night with gamma radiation device.
These were not all tortures, they also used device that caused severe ringing in my ears, when I heard their footsteps above my bed the noise became much louder.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה