נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 5 באוגוסט 2013

תשלום תמורת אמת - The payment for truth

שלשום קליתי בול לנקודה כאשר חשפתי את המניעים של שלטון בהשמדה המונית של אזרחים.
בתמורה לזה וודו מניאקים טרוריסטים רוצחים שעובדים עבור אירגון הגבירו נגדי תקיפות. בלילה הם תקפו אותי עם מתקן קרינה ניטרונים ושילבו את זה עם תקיפת גמא. בנוסף לזה הם תקפו את ההורים שלי עם מתקן גמא. בליהל בדירת החשודים עבד בחור שגר בקרבת מקום. לאחרונה הוא מענה אותנו המון.
Two days ago when I discovered the reason why government mass exterminates citizens and I was right.
For this voodoo maniacs - terrorists murderers working for the organization worsen attacks. At night they attacked me with neutron radiation device and combined it with gamma. Also they attacked my parents with gamma.
At night in the suspected apartment worked guy that living nearby. Recently he tortures us a lot.




2 comments:

  1. שלום

    גם אצלי יש בשכונה כמה דירות שהארגון משתמש בהן כדי לשים מכשירים שעובדים על קרינה. במקרה שלי אלה בעיקר הזיות ששומעים אנשים שגרים שם בעיקר ילדים צורחים בהיסטריה לכיווני שעות רבות. אני יכול לשמוע צרחות מבניין ממול כשאני אמור לשמוע קולות עמומים לכל היותר מכזה מרחק. צרחות רצופות משך שעות כמו קלטת ילדים שצורחים.

    זה כמו מישהו יתופף לך מכמה דירות כשרק אתה שומע את זה ורק לך זה מפריע. זה הנבזות של זה.

    בקיצור אני מחכה למשטרה שתיקח להם את המכשירים ושיסתכלו מי הסוכן שנתן להם את המכשיר וההנחיות. אני חושב שזה התעלמות מכוונת כיוון שזה לא מדע טילים להחרים את המכשירים האלה וזה בזמן שתופסים אנשים מעשנים גוינטים בבית שלהם. השכנים האלה כאלה חארות שכנראה צריך לתפוס אותם בשיטה הזאת כי הם גם מעשנים סמים. דרך אגב הם גם מתנדבים מרצון לנשום יחד איתי ריחות נדיפים שהם כנראה סמים שגם זה בדירה להם.

    בקיצור יש כמה בנינים בסביבה כולל הבניין שלי שיש שפע של מכשירים ועדויות לגבי המצב שלי ואני חושב שיתעלמו מכל עדות כמו שאתה אומר צלם אותו עומד עם השלט ומודה ולא יעשו כלום.

    כמו ששולטים בשכנים כנראה ששולטים גם בעוד מקומות וזה עובד יפה.

    לא שאני מבקש לעצור לוויינים כי אני גם בממיננד קומטרול אלא שלפחות את זה יעצרו. תבין שאם חוקרים מה קורה אתה תוכל לדעת שיש היקף גדול יותר ממה שקורה בשכונה שלך אולי הניסוי ארוך טווח הזה משמש לדברים נוספים כמו שאתה אומר תקפות שאתה לא קולט או לא מודע.

    לפחות שיתפסו מכשירים בשכונה ואנשים שנותנים להם אותם כי זה קצה הקרחון. לדעתי דווקא בגלל זה אתה רואה כזאת אוזלת יד כי יצטרכו לבדוק יותר רציני מה קורה.

    בגלל שצריך לחתפוס את הסוכן ולדעת בשביל מי הוא עובד אם לא תתפוס מי זה הסוכן ובשביל מי הוא עובד זה יחזור על עצמו גם בעוד 200 דירות שתעבור כי הנבזים האלה לא מפחדים שיתפסו אותם ואין מי שלא ישתף איתם פעולה אנשים ממש מבטלים את עצמם כשפונים אליהם לך תדע כמה משלמים להם.

    דע לך שהם עומדים עם הסוכן בקשר והוא נותן להם הוראות כמו שהאדם הזה יגייס אותו השבכ או המוסד ויקבל הנחיות מהמפעיל ויהיה נאמן לו שאסור לו דווח מה הוא עושה.

    נא לפרסם כי השיטת פעולה מאוד דומה גם במקרה שלי.

    השבמחק
  2. יש טכנולוגיה המאפשרת לשדר קול למרחק גדול, החל מטכנולוגיה שפועלת על גלי קול ועד לטכנולוגיה של שמיעת מיקרוגל (שידור תדר שנשמע בתוך הראש בתור צלילים - VOICE TO SKULL).
    מפעילי ציוד קרינה עובדים עבור האירגון (שירותים החשאיים) ואין להם מה לחשוש שיתפסו אותם. לכל היותר יעבירו אותם לענות אנשים בשכונה אחרת או בניידת המצויידת במתקי קרינה. יותר מידי משאבים הושקעו בזה מכדי שזה יפסיק.

    שום פעולה נקודתית לא תפתור את הבעיה, צוותים שלמים עוקבים אחרי הקורבנות: מאזינים לשיחות הטלפון שלהם, מאזינים לשיחות רגילות, עוקבים לכל מקום.להיפך, הם רוצים שהקורבנות ינסו לפעול באופן פיזי על מנת שיהיה אפשר לסגור את הקורבנות ולתת ליגיטימצייה להחרפת פעילות נגד הקורבנות.

    הפתרון לבעיה הוא להעלות מודעות של הציבור, להעלות את הנושא לתקשורת בארץ ובחו"ל - אז האירגון לא יוכל לפעול באופן חופשי. בינתיים האירגון מצליח לאטום היטב את הדליפה למקורות תקשורת נחשבים.
    כאשר הציבור יהיה מודע לתופעה והתופעה תצבור תנופה בתקשורת הנושא יגיע לפוליטיקה ורק בדרג הזה אפשר לעשות משהו: לסגור פעילות של האירגון ולשפוט את כל המעורבים.

    השבמחק