נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

המשך של מחנות השמדה נאציים - Continuation of Nazi extermination camps

בנוסף לתקיפות גמא, שכנים החשודים עינו בלילה את כל בני המשפחה. הם בישלו את שני ההורים שלי על ידי מתקן קרינה מיקרוגל ומתקן מבוסס על גלי קול, הם שילבו את זה עם תקיפות גמא כדי להגביר את הנזק ככל שאפשר. כמו שהורים שלי ציפו, כאשר בלילה הם מדדו קרינה אלקטרומגנטית, הם מצאו ראיות לכך שמבשלים אותם במיקרוגל (תמונה מצורפת), כאשר ההורים שלי התחילו לצלם ראיות השכנים הורידו את עוצמת הקרינה וכיבו את המתקנים עד שהורים שלי כיבו מכשירי מדידה ואז מתקני קרינה הופעלו שוב.
אותי שכנים עינו על ידי מתקן שגורם ללחץ בחזה, ככל הניראה מתקן מבוסס על גלי קול בתדר נמוך.

העינויים האלו בשבילינו הם המשך של מחנות השמדה נאציים בהם היו סבים שלנו והורים של ההורים שלי.

נ.ב. אני כתבתי את הרשומה אחרי ששכנים תקפו אותי במיטה בזמן שישנתי אחרי ליל העינויים והלכתי לישון מוקדם. אחרי שחזרתי לישון, הם שוב תקפו אותי עם מתקן קרינה גמא.

Additionally to gamma attacks suspected neighbors tortured all members of my family. They cooked my both parents with microwave device and combined it with sonic wave device. They used these devices together with gamma to maximize health damage. As my parents expected, they measured at night high microwave rates, but when they started to photograph evidence (attached picture), suspected neighbors lowered rates and shut down devices until my parents finished measurements and then attacks continued.
Suspected neighbors tortured me at night with device that causes pressure in chest - probably based on low frequency sonic waves.

These tortures for us are continuation of Nazi extermination camps where been our grandparents and parents of my parents.

P.S. I wrote this post after neighbors attacked me in bed - I went to sleep earlier after tortures night. After they waked me up I wrote this post and went to sleep again. They again attacked me with gamma radiation device.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה