נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 11 ביולי 2013

אירגון נוקם - Revenge of the organization

אירגון שמתעסק בפעילות חיסול אזרחים הגדיל לחץ על משפחתי. יש רדיפה על ידי כנופיה של פושעים מקומיים, בחור ידוע למשטרה שולח את הבן שלו לתקוף אותי ואת הרכב שלי (אותו אחד שבאכזריות עקר מגב אחורי).
אחרי ההורים שלי עקב היום רכב וכל פעם שהורים שלי עצרו לקניות, הרכב הזה המתין להם עד שהורים שלי הגיעו למרכז מסחרי גדול תקפו את אבא שלי על ידי מתקן קרינה ניטרונים. רכב עוקב שלח על ההורים שלי רכב מצוייד במתקן קרינה ניטרונים.
שכנים וודו מניאקים תקפו אותנו פעמים רבות במהלך היממה האחרונה. בכל תקיפה היה אפשר לשמוע צעדים שלהם והזזות של ציוד כבד. בלילה הם באכזריות בישלו איברים פשני ההורים שלי.
ככל הניראה זו נקמה של האירגון על כך שאנחנו פירסמנו מתקן תקיפה מוסווה.

Organization that exterminates citizens increased pressure against my family. There is gang stalking using local criminals, one guy well known to the police sends his son to attack me and my car (the same guy who brutally teared off my rear wiper).
Today my parents were been tracked by vehicle, every time when they stopped for shopping he stopped and waited until my parents will go to the next spot. When my parents arrived big shopping center and that car observed them, tracker ordered neutron attack against my parents. Vehicle arrived and attacked my parents with neutron radiation device.
Most likely it is punishment that we discovered camouflaged radiation device.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה