נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 23 ביולי 2013

תוכנית עינויים לילית - Night torture plan

כאשר הלכתי לישון שמעתי צעדים ובמשך זמן ארוך היו הזזות של ציוד כבד מעל מקום השינה שלי. העינויים לא איחרו לבואף וודו מניאקים תקפו אותי 3 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא בלילה ופעמיים הם תקפו את ההורים שלי.
זה היה רק קצה הקרחון, וודו מניאקים הכו את ההורים שלי במתקן קרינה רב עוצמה שמחולל פולסים מאוד כואבים ומזיקים לבריאות, מתקן הזה לא מיועד לשימוש נגד האנשים. אותי הם עינו על ידי מתקן שגורם לויברצייה של רגליים.
בנוסף היו תקיפות גמא מרובות במהלך כל היממה.
When I went to sleep I heard footsteps and movements of heavy equipment above my bed. Expected tortures came that night, voodoo maniacs attacked me 3 times with gamma radiation device and twice they attacked my parents with it.
It was only small part of night torture program, voodoo maniacs strike my parents with high power pulsed radiation devices, it causes severe pain and shall not be used against humans. Also they tortured my with device that causes vibration of legs.
All 24 hours period there were multiple gamma attacks.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה