נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 3 ביולי 2013

אם לא אחזור כלומר נרצחתי - If I'll not return I was murdered

וודו מניאקים מכינים אותי לניסיון התנקשות/רצח. הם מענים אותי על ידי מניעת שינה במשך כל לילה בשבוע האחרון, המטרה שלהם להתיש אותי על מנת לפגוע בתשומת הלב. הם יודעים שאני מבצע נסיעות ארוכות מאוד והם מקווים שעל ידי עינויים האלו הם יגרמו לכך שאני יהרג בתאונה. העינויים האלו הם ניסיונות לרצוח אותי במטרה לסיים את חיי, כלומר אם מסיבה כלשהי לא אחזור, ככל הניראה נרצחתי.
בלילה האחרון וודו מניאקים תקפו אותי 3 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא.
Voodoo maniacs preparing me for murder. They are depriving me from sleep every night this week, their goal to cause my extreme fatigue. They know that lately I do very long drives and hope that this way they will cause me get killed in road accident. These tortures are actual murder attempts with goal to finish my life, so if from some reason I'll not return it is probably because I was murdered.
Last night voodoo maniacs attacked me 3 times with gamma radiation device.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה