נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 8 ביולי 2013

ניסיון משולב לרצוח את אבא שלי - Combined murder attempt of my father

היום תקפו את אבא שלי מחוץ לבית בחנייה של נכים במרכז מסחרי על ידי מתקן קרינה רב עוצמה. רכב חנה ליד רכב של אבא שלי גם בחניית נכים, נהג של אותו רכב הסתלק מהמקום והשאיר את הרכב, לפי הליכה אפשר להבין שלא מדובר על נכה ניידות וחניות רבות היו פנויות, אבל הוא בחר להחנות את הרכב ליד אבא שלי.
תוך זמן קצר לאחר מכן אבא שלי חש כאב מאוד חריף באיברים הפנימיים, כאב אופייני למתקן מבוסס מיקרוגל שמבשל איברים הפנימיים. כאשר אבא שלי ברח מהמקום הכאב עבר. כאב היה מכיוון הרכב החשוד, לפי התחושה מדובר על מתקן בעוצמה של בסביבות קילוואט.
אבא שלי ראה בתוך רכב הזה מתקן גדול ממדים מוסווה במושב האחורי שכלל מיכל גדול שיכל להכיל אנטנת שידור גדולה של מתקן המיקרוגל.
הדרך כלל מתקנים בסדרי גודל האלו מתקינים ברכבים מסחריים, אבל מכייוון שרכב מסחרי גדול וקשה לתמרן איתו שירותים החשאיים החליטו לעשות ניסויי ולהתקין את זה ברכב פרטי תוך הסוואת המתקן.
מטרת התקיפה הייתה לרצוח את אבא שלי. שירותים החשאיים תכננו היטב את התקיפה, למדו באילו מקומות אבא נוהג להיות ומתי ושילבו את זה עם ניסיונות רצח ליליים שביצעו וודו מניאקים.

Today my father was attacked outside of our home with high power radiation device. My father was in shopping center on dedicated parking for disabled people. Car arrived and parked near my father at another dedicated parking for disabled people. Driver went away and according to his walking he does not seem to have mobility problems. Many parking places were available, but he chosen place near my father.
Short after that driver left my father felt very sharp pain in internal organs, this pain is typical to microwave based radiation device. After my father ran away from place of the attack, pain ceased. Feeling came from direction of that car, according to feeling device was power rated at about 1KW or even more.
My father saw in suspected vehicle very large camouflaged device in saloon with large contained which could have the antenna of that microwave. Usually devices of this size installed in commercial vehicles, but because these vehicles not maneuverable secret services wanted to try installing it in small car.
Purpose of attack was to murder my father. Secret services well planned this attack after learned my father's habits and places where he visits frequently. They combined this attack with murder attempts of my father that voodoo maniacs committed at night.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה