נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 12 ביוני 2013

טרור גרעיני - Nuclear terrorism

אתמול שכנים וודו מניאקים (טריריסטים בשירות האירגון) תקפו את ההורים שלי במתקן קרינה ניטרונים ביום, בלילה האחרון הם שוב תקפו על ידי מתקן קרינה ניטרונים. אותי הם תקפו בלילה הזה 3 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא ופעם אחת את ההורים שלי.
בלילה הקודם הם עינו באכזריות את אבא שני ההורים שלי, בישלו איברים הפנימיים והפעילו מתקן אלקטרומגנטי רב עוצמה שאפילו משבש אלקטרוניקה.
במשך היום תקיפות גרעיניות עוצמתיות במיוחד נמשכו.
וודו מניאקים יודעים היטב שעבור תקיפות שלהם אני כותב בבלוג עדות ונותן לכך ראיות, אבל הם ממשיכים כי לא יכולים לעצור בגלל ייצר סדיזים מניאקלי.

Yesterday voodoo maniacs neighbors (terrorists on service of the organization) attacked my parents with neutron radiation device, they committed another neutron attack against my parents last night. That night they attacked me 3 times with gamma radiation device and one time they used this device against my parents.
At previous night they violently tortured my both parents: cooked their internal organs and used high power electromagnetic device.
During daytime exceptionally powerful nuclear attacks continued.
Voodoo maniacs know very well that I post in the blog for their attacks including evidence, but they will not stop s they are maniacal sadists.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה